Gepubliceerd en een nieuwe trip... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Gepubliceerd en een nieuwe trip... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Gepubliceerd en een nieuwe trip...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

04 Juni 2009 | Nederland, Arnhem

Dag iedereen,

Alweer een paar maanden geleden ben ik teruggekomen uit Málaga. Twee weken later, op 23 februari ben ik gestart met mijn afstudeeropdracht voor Australian Homemade. Voor hen doe ik onderzoek naar de productkennis, productbekendheid en het imago bij de bestaande klanten. Daarvoor heb ik ruim vierhonderd enquêtes afgenomen in tien verschillende vestigingen, en deze netjes uitgewerkt. Over een paar weken hoop ik klaar te zijn met mijn adviesrapport, en dan gaat het weer gebeuren... Jaaaaaaaaaa op naar een nieuw avontuur, voordat ik in september verder ga studeren; m'n Master in de Marketing wordt het volgende project.

Maar zoals gezegd een nieuwe reis. Deze keer is het plan eens niet mijn vriend al uit te hoeven zwaaien op het vliegveld, maar dat we samen een supermooie reis van vier weken gaan maken. We hebben het een tijdje gehad over Zuid-Afrika, maar sinds vanavond zijn de plannen meer richting Maleisië... Kortom, het wisselt per dag, maar dat we gaan is zeker! Ich freue mich sehr!

Dan nog ander leuk nieuws... Eén van mijn verhalen die ik in Málaga schreef, is gepubliceerd! Jaja, sinds deze week lig ik zowaar in de boekhandel! Al tijdens mijn verblijf onder de Spaanse zon kreeg ik een mail dat waarbenjij.nu bezig was met het samenstellen van een boek met daarin bijzondere reisverhalen, en dat ze een verhaal van mij geselecteerd hadden hiervoor. Ik ging er eigenlijk vanuit dat het een 'algemene' mail naar alle schrijvers die deze site rijk is, was. Maar dit bleek niet zo te zijn. Een contractje en een paar mails later is het dan zo ver: sinds deze week ligt het boek "Waar ben ik nu beland? De meest bizarre reisverhalen van waarbenjij.nu" dan écht in de boekhandel, en bol.com natuurlijk. Zelf kreeg ik een exemplaar per post thuisgestuurd en ik moet zeggen; het is echt bizar (!) om je eigen geschreven verhaal terug te lezen in boekvorm.

Het gaat om het verhaal 'liftend naar Madrid'. Wat ik opzich niet zo heel spectaculair vind gezien het feit dat er volgens mij dagelijks duizenden mensen over de wereld liften, maar someone must really like me up there want uit 2,5 miljoen verhalen die de afgelopen 5 jaar geschreven zijn (oké, ik heb ook niet de illusie dat ze die allemaal hebben doorgespit, geloof me ;)), is deze story samen met 24 belevenissen van andere travellers gekozen om te worden vastgelegd voor het nageslacht.

Als je het leuk vindt: voor slechts 5,95 euro is het te koop bij de betere boekhandel (=standaardzin;)), o.a. Bruna, en zoals gezegd, bol.com.

Zodra ik weet wat deze zomer ons brengen zal laat ik het uiteraard weten!!

Liefs en tot schrijfs,

Natasja

• 04 Juni 2009 - 20:31

Vincent:

Grrr, als je naar Maleisië gaat, dan ben ik jaloers ;) Ondernemend hoor!

• 05 Juni 2009 - 11:26

Anneriejekke:

NatasGa!!

WAREMPEL! een nieuw verhaal, jeujjj! Zijn je plannen nu alweer veranderd of had je me dit al verteld en heb ik gewoon niet goed opgelet... Jij vliegt ook de hele wereld over (letterlijk en met je reisplannen). Ben je overgehaald door je freund JHZ ofzo? ;) Maar heel erg leuk hoor! Ik moet ook nog even jouw boek aanschaffen, even kijken wat jij allemaal over je irritante huisgenoot schrijft..

Adioso en tot heel snel in het mooie Grunn!
    xx