Tearsday 7 - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Tearsday 7 - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Tearsday 7

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 Juni 2006 | Zweden, Uppsala

Dag sketen!

Sorry dat ik nu pas schrijf (al zullen sommigen dit beschouwen als een dag rust;)), maar gister lag het INTERNET eraf, en een gedeelte van de ochtend ook.. Het is namelijk zo als ik hier op internet wil, dan moet ik gewoon een site inttypen (zoals bijvoorbeeld het immer populaire natasjainzweden.waarbenjij.nu) en dan gaat de server automatisch naar een inlogpagina waar ik dan een gebruikersnaam en wachtwoord in moet voeren. Die link legde de computer gisteren dus plotseling niet meer. Hij zei alleen maar dat de pagina niet geopend kon worden, duh als je geen verbinding maakt natuurlijk! Maar goed, ik heb echt ALLES geprobeerd, maar ik heb ook de ballen verstand van internet, dus verder dan 8472894284x mijn computer opnieuw opstarten en wat spelen met verbindinkjes en draadloze netwerken ben ik niet gekomen. Al met al was dit een beetje de druppel die de emmer deed overlopen, naas het bericht dat menno waarschijnlijk geen vrij kon krijgen van de post en ik dus écht 4 weken lang zonder hem moest. Dat zorgde met elkaar voor één groot tranendal, ik heb geloof ik nog nooit zoveel gehuild op één dag, er kwam werkelijk geen einde aan. Ik bleef maar tegen mezelf zeggen dat ik op moest houden met me aanstellen, dat het mijn leven was en ik me niet zo moest laten beïnvloeden, dat ik hier toch zat en dus beter plezier kon maken, bla bla bla maar het hielp allemaal niks, de tranen bleven stromen.
Om drie uur werden we allemaal geacht te verzamelen bij de Vdala studentsnation om het voetbal weer te gaan kijken, maar ik kon gewoon niet stoppen met huilen en zag er inmiddels uit als een rode kikker zulke bolle ogen, dus dat heb ik maar geskipt.

Al met al was het een verschrikkelijke dag, ik kwam pas om één uur uit m'n bed en lag er om 9 uur weer in, heb geloof ik twee broodjes gehad, maar die heb ik later weer uitgekotst van ellende, zo beroerd voelde ik me. Vandaag gaat het echter een stuk beter, ik had me er al een beetje bij neergelegd dat ik voorlopig geen internet zou hebben, al bleef ik het natuurlijk wel proberen, maar de dag ziet er opeens een heel stuk anders uit nu gisteravond bekend wordt dat menno alsnog zo'n best gaat doen om hier te komen (desnoods meldt ie zich ziek, de schat!) en internet dus weer available is!

Vanavond meer!

Liefs,

natasja (die weer een beetje kan lachen)

OH JA: ik heb op veler verzoek (right) een foto van mij met een midsommarkrans geplaatst, leuk hoor.. hij staat bij het vorige berichtje.. tataaaaaaaa

  • 25 Juni 2006 - 14:12

    Menno:

    nou je hebt nu in ieder geval geen reden meer om te huilen meisje!! Nog even 4 dagen goed je best doen op school en dan is het zover!

    xx menno

  • 25 Juni 2006 - 14:53

    Muti:

    Jou lieve menno komt naar je toe die schat......geweldig toch!!!!!!!!

  • 25 Juni 2006 - 14:54

    Natasja:

    JAAA leuk he ik kan niet wachten... we gaan vrijdag naar stockholm en waarschijnlijk blijven menno en ik daar dan een nachtje slapen, zodat we wat meer van de stad kunnen zien.. is het niet fantastisch? Ik heb er nu al zin in! tata

  • 25 Juni 2006 - 14:55

    Bolle:

    Ben blij dat je wellicht geïnspireerd door het Midsommarcelebration weer licht in de duisternis ziet.

  • 25 Juni 2006 - 14:55

    Muti:

    Mijn allerliefste kind.....ik ben zo blij dat het weer een beetje beter met je gaat.....en ben blij dat menno komt, je weet ..anders was ik naar je toegevlogen om je te troosten, wat dacht je ik laat mijn kind daar niet wegkwijnen.....veel sterkte meid.....nog even en je kunt je vriendje in je armen sluiten.....prachtig toch?? hou van je.... Muti xxx

  • 25 Juni 2006 - 14:57

    SuperHeid:

    Whahaha, SuperMenno is coming to rescue you! (Dan heb je zoveel engelse opleidingen gehad, en nog heb ik het idee dat er geen bal klopt van deze zin, maar goed)
    En luisteren naar papa: goed je best doen op school! :P

  • 25 Juni 2006 - 14:58

    Muti:

    Oooh wat leuk naar Stockholm, groot gelijk dat je daar blijft slapen...leuk vooruitzicht....

  • 25 Juni 2006 - 14:58

    Natasja:

    nou nou wegkwijnen.. ik red me wel! haha het is allemaal wel leuk hier hoor! Ik mis menno alleen, maar dat is nu opgelost, hoera!

    TATAAAAAA

  • 25 Juni 2006 - 15:01

    Heidi:

    Okay in de tussentijd zijn er alweer een hoop berichtjes bijgetypt, en met 'papa' bedoel ik niet papa, maar dat lieve zorgzame vriendje van je! ;)

  • 25 Juni 2006 - 15:04

    Heidi:

    Okay in de tussentijd zijn er alweer een hoop berichtjes bijgetypt, en met 'papa' bedoel ik niet papa, maar dat lieve zorgzame vriendje van je! ;)

  • 25 Juni 2006 - 15:06

    Natasja:

    JAAA leuk he ik kan niet wachten... we gaan vrijdag naar stockholm en waarschijnlijk blijven menno en ik daar dan een nachtje slapen, zodat we wat meer van de stad kunnen zien.. is het niet fantastisch? Ik heb er nu al zin in! tata

  • 25 Juni 2006 - 15:06

    Natasja:

    heid, één keer posten is genoeg hoor, hahaha!

  • 25 Juni 2006 - 15:41

    Ynze!!:

    Eej Natasja!!

    Wat heb je toch een ontzettend druk leven daar:P Ik heb ook echt zwaar respect voor je dat je zo in je eentje naar een vreemd land gaat!!
    We hebben eindelijk ons rechten tentamens gehad... en ik heb een klein beetje hoop dat ik ze al drie gehaald heb:D (al ben ik dat nu wel aan het afkloppen:P) en dan 10 juli er nog één keer tegen aan voor het altijd interessante leuke spannende en enerverende OIM:P

    Jij heel veel plezier daar in Sverge!! Maar dat vertrouw ik je wel toe.

    Tût Ynze

  • 25 Juni 2006 - 15:41

    Heidi:

    Ik wou zeker weten dat je het las.. ;) Maar di evan jou staat er ook twee keer op! Natas, je site flipt!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 102752

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: