Zondag shitdag - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Zondag shitdag - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Zondag shitdag

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

09 Juli 2006 | Zweden, Uppsala

Hoi,

Nou ik heb totaal geen zin om te schrijven vandaag dus ik hou het kort. Yeah right, nou ja ik zie wel.

Rolde wederom pas om 12 uur uit m'n bed vanochtend, toen een beetje gesurfd op het internet en weer 2 knäckebrödjes met kaas gemaakt, mmm. Daarna lekker 2 uurtjes buiten op m'n badlaken muziek liggen luisteren, was echt relaxed maar helaas waren de wolken te alom vertegenwoordigd, dus ben ik rond vier uur ofzo weer naar binnen gegaan. Even de Zweedse tv-gids opgezocht op internet en hoera, om half vijf kwam er weer een aflevering van 'he's a lady'! Haha, het was plotseling de finale al dus ik heb blijkbaar in die halve dag een paar afleveringen gemist, nou ja. Uiteindelijk won een vetzak die bij zijn eindspeech als antwoord op de vraag 'wat heb je als vrouw zijnde over je manzijnde geleerd' dat hij erachter gekomen was dat mannen veel te veel op uiterlijk gefocused waren en dat het ronduit kwetsend kon zijn, bla bla bla, al die dingen die je als vrouw zijnde al weet, haha. Nou ja, het was duidelijk dat hij als enige alles oprecht meende, en ja hoor 250.000 dollar in the pocket!

Om zes uur ofzo even wat te kanen gemaakt, ik had al 2 (OKE VIER:() bastogne koekjes gehad dus heb het op 6 vissticks op twee broodjes van m'n huisgenote gehouden. Die kwam btw vanmiddag m'n kamer binnenstormen met de vraag of ik wel es een black guy gedate had, goddank niet zei ik, maar zij had morgen een afspraakje met een zwarte kerel die gisteren tijdens het uitgaan slechts haar telefoonnummer gevraagd had. Juist. Nou ja ze zei dat als ze morgenavond niet terug was, dat ik dan de politie maar moest bellen, at your service, haha!

Nou heden avond heb ik weer eens heerlijk m'n tijd liggen verspillen, had mezelf zo voorgenomen om echt even aan m'n Zweeds te gaan zitten, maar luiheid won het weer eens van productiviteit het en heb ik weer 1,5 uur op bed gelegen, me ergerend aan mezelf en aan de rest van de wereld. Ik baal ook gewoon van alles, ik haat het dat bellen en smsen zo duur is en over een paar dagen kom ik weer thuis en dus back to reality. Ik heb nog steeds geen kamer, wel een studie gekozen maar ja wie weet of het bij me past, ik heb verdorie niet eens een voorlichting gevolgd! En m'n hele kamer in Nijmegen moet nog leeg voor 1 augustus en ik ga nog op vakantie met menno, en dat moet ook persé volgende week want anders heeft ie geen vrij meer van de post, en over een maand is de kei-week al en MOET ik echt een stek hebben, want Vincent heeft z'n kamer al vol zitten met andere sneue eerstejaars en dus zal ik mezelf moeten voorzien in een place to stay. Het is echt te hopen dat het allemaal goedkomt, maar als ik zo het plaatje bekijk, wordt het weer niks.
Zucht, nou om al mijn drama-scenario's uit m'n hoofd te halen heb ik net maar de hand geslagen aan m'n laatste stukjes chocola, maar zelfs dat werkt niet. Ik ga het na dit stukje nog maar een keer proberen met het Zweedse hemläxa en om 9 uur de Simpsons kijken, oh ja en de finale van het VM natuurlijk, zucht, zelfs dat boeit me niet.

Nou hopen dat ik morgen weer in een wat betere bui ben want hier wordt niemand vrolijk van.

de groeten.

  • 09 Juli 2006 - 19:34

    Heidi:

    Zelfs ik word er depri van, en ik ben nog wel in een opperbeste bui! (we zijn wat aan het afspreken, oh help)

  • 09 Juli 2006 - 21:34

    Bolle:

    Kunt altijd nog in de caravan bij de zaak slapen in de kei week.
    Voor een betere lokatie wordt hard gewerkt.

  • 10 Juli 2006 - 07:58

    Anouk:

    Bedenk maar dat je dan niet het enige vissenkind bent :(

  • 10 Juli 2006 - 08:12

    Muti, Back In Holland:

    Hai kind.....nou, nou, het komt allemaal wel goed hoor, ben je vergeten dat je maar 30 min. wonen vanaf groningen zit? dus als je in de keiweek geen plek hebt, ga je toch lekker bij muti thuis slapen....dus..enne woensdag ga ik weer naar hanzevast en ga dan horen of zij al iets voor je hebben gevonden....gaat allemaal goedkomen en jij kunt rustig op vakantie gaan, wij halen je kamer wel leeg, nou wat wil je nu nog meer mijn lief kind.....fijn hé zulke ouders...geniet nog maar even van je laatste dagen, zie er erg naar uit je weer te kunnen knuffelen vrijdag.....mmmm lekkere witlof met ham en kaas staat dan voor je klaar, dag lief kind.........

    liefs, je moeder...die heeeeel veel van je houdt.

  • 10 Juli 2006 - 09:40

    Menno:

    haaaaaaaaai skeet,

    Sorry voor de late reactie op dit verhaal maar ik ben er weer. Je verhaal klinkt heel depri zeg! Hoop dat het nu allemaal weer wat beter gaat! Trouwens bedankt voor je vele mailtjes! nog 96,5 uur en dan ben je weer geland op veilige bodem! Gelukkig!

    Liefs boellie

  • 10 Juli 2006 - 09:43

    Menno:

    heb je trouwens de politie nog moeten bellen?
    haha

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 102677

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: