Deep Dutch Domper - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Deep Dutch Domper - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Deep Dutch Domper

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 Juni 2006 | Zweden, Uppsala

Daar zit ik dan. Ik wist niet hoe snel ik weg moest komen na de wedstrijd, wat een domper zeg. En toen kwam de terugweg Q@^$ m'n broek ook nog eens tussen de kettingkast, dus die is nu ook gescheurd. Mam, kun je niet even een nieuwe lichte linnen broek bij de sting halen en die op de post gooien? haha.

Sorry, er valt niks te lachen vanavond. Gecondoleerd allemaal, met dit vreselijke verlies van de plek in de kwartfinales voor ons Grote kleine landje! Ik heb er samen met de andere 3 Nederlanders alles aan gedaan om Oranje naar de 1/4finales te schreeuwen, maar het mocht niet baten! Hoewel, andere drie Nederlanders... 2 daarvan (de advocaat en die vreselijk FLETCHER) hielden hun mond, Annemarie was er niet eens (VERRAADSTER!) en zodoende hebben ik en Nelleke (de directrice) alles bij elkaar geschreeuwd, maar ze leken in Nurnberg niet gevoellig te zijn voor onze positieve vibes, helaas. Konden jullie misschien dan mijn aanwijzingen horen? Niet toevallig een paar keer zachtjes het woord 'VAN NISTELROOY' ergens horen vallen, een beetje zwevend langs je oren alsof de geluidsgolven verder wilden, maar ze uitgeput waren na 2500 km? THAT WAS PROBABLY ME SHOUTING FOR GETTING OUR BEST GOALGETTER IN THE FIELD, maar nee, half (ex)-ajax mocht natuurlijk weer dienst doen, bah. Het enige waar ik na deze avond nog een vrolijk gevoel aan overhoud is de manier waarop Portugeze verzorgers hun patiënten behandelen (volgens mij koelde die kerel niet alleen de benen van die Ronaldo, maar ook andere vitale onderdelen van z'n lichaam:D) en het tellen van de gele kaarten, uiteraard in het Zweeds: ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju åtta, nio, tio, elva, tolv, tretton, fjorton!!! Er leek geen einde aan te komen, soms liggen lachen en huilen wel heel dicht bij elkaar.

Dat bleek wel op meer momenten vandaag. Leek mijn kamer gisteren meer op een omhooggevallen pierebadje van alle tranen, vandaag leek het wel een Hollandse kroeg na het winnen van de finale tegen Duitsland (voel de ironie), zo gelukkig was ik. Na eindeloze pogingen lukte het me EINDELIJK weer om op INTERNET te komen, ik heb de Lord echt gepraised, what a hero. Nou ja hij had ook wel wat goed te maken, hij heeft me gister namelijk behoorlijk wat keren verdomd, al was ik het natuurlijk zelf die dat wilde door het tientallen malen te roepen. Ahum, nou ik ben in ieder geval weer een gelukkig mens, want ook bereikte mij vandaag het bericht dat mijn zeer geliefde en zeer gemiste geliefde menno mij aanstaande donderdag met een bezoek komt vereren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij arriveert aanstaande torsdag om 14.00uur op Stockholm Arlanda en ik hoop hem om een uur of half vier van het station te kunnen halen, om hem daarna natuurlijk helemaal plat te knuffelen!!! Vrijdag is er met school een bezoekje aan Stockholm gepland en ik heb al geregeld dat hij dan mee mag! We blijven waarschijnlijk ook een nachtje in Stockholm slapen, zodat we ook zaterdag nog even van deze mooie stad op het water kunnen genieten! Dinsdag moet ik helaas weer afscheid van hem nemen, met de troostende gedachten dat we dan nog maar anderhalve week te gaan hebben tot ik hem weer in hem kan knijpen! Haha, hoe klef het ook klinkt, ik ben nog niet zo gelukkig geweest sinds ik hier ben. Alleen al de gedachte dat ik hem vier weken lang niet zou zien en kon knuffelen maakte me verdrietig, en nu ik weet dat dat in 2en geknipt wordt, ben ik gewoon he-le-maal happy:D:D:D:D!!!! Ik ben dan ook met veel enthousiasme te shoppen gegaan vandaag (niks gekocht hoor, alleen een map en zalige aardbeien) en heb vanavond voor de match met alle plezier van de wereld mijn huiswerk gemaakt, en heb zelfs voor het eerst fatsoenlijk voor mezelf gekookt, in plaats van een pizza of broodje hamburger, goed he! Haha, je zou toch zeggen dat ik na een jaar op mezelf te hebben geleefd wel gewend ben een hapje voor mezelf te fixen, maar samen is het toch een stuk gezelliger en nu ik alleen eet heb ik gewoon geen zin in uitgebreid koken en veel eten, ik heb aan 2 broodjes wel genoeg, al heeft dat natuurlijk ook te maken met het feit dat de mensen hier 's middags warm eten. Ze hebben hier trouwens macaroni die in 3 minuten gaar is, dat heb ik in Nederland nog niet gezien, wat een effiency!

Oei, kwart voor twaalf alweer. Ik heb m'n huiswerk nog niet af, shit. 'Ik moet hangen' (om in de woorden van 'natas' uit De weduwnaar van Kluun te spreken, HEID GOED BOEK, THANKS HONEY, helaas duurde het plezier maar 2 dagen, je bent er echt zó doorheen!), cu all tomorrow!

xxxxxxx natasja

  • 25 Juni 2006 - 22:28

    Heidi:

    Erg hè? Ik had hem ook in no time uit.. :S
    JCS was geweldig, ondanks dat Arvid niet mee mocht.. En daarna hebben mn mams en ik in een kroeg in Utrecht THE MATCH gekeken! Lachen hè?
    Oh had ik al verteld dat ik AANGENOMEN BEN? Nee? Nou ik ben dus aangenomen.. :D

    Xx Heidi De Animator ;)

  • 26 Juni 2006 - 13:55

    Muti:

    Dag Lieve Dochter....
    Nou die linnen pantalon zal moeten wachten totdat je weer thuis bent hoor. Stel ik koop er één en ik stuur hem op en hij past niet of zit niet goed, dat is dan vervelend hé.
    Ik heb je de YES op gestuurd en die krijg je denk ik morgen of overmorgen wel, heb je lekker iets leuks te lezen. Fijn dat het weer zo goed met je gaat...ben ik blij om...nou lieverd muti gaat nog ff een half uurtje aan het werk en ben dan vrij....misschien tot vanavond hoor!!! TATATATA muti xxx

  • 26 Juni 2006 - 14:15

    Menno:

    Jaaaaaaaaa meisje donderdag gaan we samen Zweden onveilig maken. haha kan je me mooi alles laten zien van Zweden. Nou ja alles.. een groot gedeelte!! Vind het leuk dat je me gaat ophalen van het station. Nu maar hopen dat ik de goede bus pak! Nou meisje ik spreek je snel weer.

    Dikke tût
    Menno

  • 26 Juni 2006 - 19:20

    Andrea:

    Heey natas!nou hier dan eindelijk een berichtje van mij ut fryslan!Zo te lezen vermaak jij je prima!echt super wat je allemaal doet en meemaakt!ik ga morgen naar scheveningen met een vriendin(en jah ik heb nog vrienden!) en kom vrijdag terug dus kan ik je dan helaas, helaas, helaas niet mailen...........en kun je al wat zweeds spreken en schrijven, want dan gaan we vanaf nu alleen nog maar in het zweeds communiceren!he veel succes en geluk in sverige en ik zal je snel weer eens mailen, smsen!puss och kram andrea

  • 26 Juni 2006 - 20:42

    Heiny:

    Natasjaaaa!!!!
    Wat onwijs leuk om die verhalen van jou te lezen! Je vertelt zooo leuk,zo enthousiast!
    Kwens je nog heeeel veel plezier, ook met Menno ;)
    Spreek je snel meid, en anders in Grunn wel!

    Kus & Liefs Heinz Konijnz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 102715

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: