Preparing... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Preparing... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Preparing...

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

17 Juli 2008 | Nederland, Groningen

Hallo iedereen,

Inmiddels zijn de laatste voorbereidingen bijna afgerond. Dinsdag heb ik mijn hele kamer in Groningen leeggehaald en verblijf de laatste dagen in Ureterp. Ik heb onder het strenge toezicht van menno mijn koffer gepakt vanmiddag en de teller is blijven steken op 14 kilo, dus genoeg ruimte voor cheap ass $$$ aankopen in Amerika, hehehe. Gelukkig heb ik geleerd van mijn negatieve kofferervaring in Zweden twee jaar terug, waar ik maar liefst 105 eurootjes neer mocht tellen voor 10 kilo overbagage de terugreis. Dat gebeurt me niet nog een keer, dus ik moet en zal zeker weten oppassen. Morgen om 14.55 uur (en niet om 15.20 uur wat ik tot vanmiddag dacht:S) vlieg ik richting Zürich (Vliegveldnaam: 'Kloten'HAHA), om na anderhalf uur eh sighseeing, door te vliegen naar Boston USA. Ik kom daar om 19.50uur lokale tijd aan (het is daar 6 uur vroeger dan in NL) en zal dan twee nachten in een hostel slapen:

H.I. Boston Downtown
12 Hemenway Street,
+1 (617) 536-9455

Wat ik deze dagen ga doen, geen idee, een beetje wennen aan het tijdsverschil en alvast wat rondkijken denk ik. Op zondag tussen 11-4 p.m. kan ik inchecken op de campus en dan gaat maandag het grote feest beginnen. Ik zal elke dag college hebben van 18.00-20.30 uur, 's avonds dus! Gelukkig zijn alle maaltijd geregeld dus ik kan gewoon aanschuiven, dat scheelt wel weer.

Oh ja, voor ik het vergeet, ik heb inmiddels een postadres op de campus!

Harvard Summer School
205 Cabot Mail Center Room I42
Cambridge, MA 02138

Grappig aangezien er 4 gebouwen zijn voor de Summerstudents; ik zit in hetzelfde gebouw als vincent, het cabothouse. Ik zag dat dit gebouw zelfs een eigen Wikipedia pagina heeft, leuk hoor.

Nou ik zal jullie voor een eerste keer niet meteen doodgooien met mijn lappen tekst, ik hou het voor nu voor gezien en ga nog even van mijn laatste avondje met menno genieten!!!

Liefs,

Natasja


  • 17 Juli 2008 - 20:29

    Menno:

    Lief,

    tjah ik wilde natuurlijk wel even de eerste zijn die een reactie geeft op een stuk tekst! Ook via deze manier wil ik nog even snel zeggen dat ik heel erg trots op je ben dat je de grote oceaan oversteekt en gaat studeren op Harvard! Natuurlijk ga ik je missen maar dat doe ik ook al als ik je een weekend niet heb gezien!

    Heel veel succes en tot mailens!!

    x boellie

  • 18 Juli 2008 - 10:59

    Muti:

    Mijn lieve dochter,

    Lief kind, k ben vreselijk trots op jou dat je dit allemaal doet op eigen houtje....ik wens je heel veel succes daar, ik zal je missen maar weet dat je weer terug komt...ga ervoor, geniet van dit avontuur !! dag lief kind !! liefs Muti..x en menno, veel sterkte jongen met het missen van jou lieve Natasja, je komt maar eens langs hier in Groningen !!! liefs, Trees

  • 19 Juli 2008 - 07:09

    Kim:

    Hey Natasja,

    zo email adres is toegevoegd, dus ik blijf zo op de hoogte van al je avonturen. Oh en ik heb mama ook ff toegevoegd aan de mailinglist, want zij vond het ook wel leuk om je verhalen bij te houden :D Maar hoe ging je vlucht??? Ben je veilig geland?

    Liefs van Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 102736

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: