Preview Stockholm: dag 13 & 14 - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Preview Stockholm: dag 13 & 14 - Reisverslag uit Uppsala, Zweden van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Preview Stockholm: dag 13 & 14

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

02 Juli 2006 | Zweden, Uppsala

Halllo!!!!!!!

Nou het is al 12 uur dus ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om te schrijven, maar omdat ik bang ben de juicy details in my mind te verliezen, zet ik toch maar even door...

De afgelopen 2 dagen waren echt GEWELDIG! Menno is hier en dat maakt alles sowieso veel leuker, alles weer lekker samen doen, heerlijk!

Eh, ik heb besloten dat ik toch maar wil slapen... ik kan m'n ogen haast niet openhouden, haha! De foto's van donderdag staan wel online, de rest volgt morgen...

http://natasjainuppsala.mijnalbum.nl

oh ik moet de groetjes doen van menno.

dááááág

  • 02 Juli 2006 - 11:33

    Bolle:

    Een groet zonder spelfouten.
    Geniet maar met Menno en zorg ervoor dat hij niet alleen van jou maar ook van Sverige gaat houden.

    Ps Muti goet aangekomen.

  • 02 Juli 2006 - 15:59

    Muti:

    Hai natasja...hier muti vanuit gran canaria...ik ben goed aangekomen vanochten. Om half tien gelnd en de hele dag bij het zwembad gehangen. we hebben geen oog dicht gedaan vannacht wel wat gedoezeld in het vliegtuig en het zwembad. Ze hebben hier vier pc's staan in het hotel waar je gratis kunt internetten. Als het niet druk is dan mag je zo lang je wilt en anders moet je je plaats afstaan na 15 min. Leuk dat je het leuk hebt met menno ik had ook niet anders verwacht hoor...wij hebben het hier ook leuk en het gaat helemaal goed komen. Vanavond gaan we overigens vroeg naar bed want we zijn best wel moe. Morgen probeer ik weer een stukje te schrijven. Voor nu nog veel plezier morgen en tot morgen dan.... muti van uit Gran Canaria.....

    xxxxxxxxxx

  • 02 Juli 2006 - 18:52

    Didy:

    Heb dit weekend lekker gewerkt(airco!!!)Nadien,gisteren en vandaag weggeweest op de mountainbike.Wat een weertje,heerlijk, net als bij jullie!Niek is een dagje naar Bloemendaal.Zal nu wel in een strandfile staan.BRRR.Natas ik mis je verhaal wel hoor.Na dinsdag zullen ze wel weer met regelmaat geschreven worden,nietwaar?Nu geen tijd voor? Morgen nog een fijne dag gewenst!P.S.En Menno heb je de stageplek voor volgend jaar in Zweden al gevonden?Of gaat Natas een jaartje mee naar de rimboe.hahaha.Liefs Didy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 102680

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: