Eerste lonely dagje! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu Eerste lonely dagje! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Natasja Hoekstra - WaarBenJij.nu

Eerste lonely dagje!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Boston

Hallo,

Nou even een kort berichtje aangezien jullie toch allemaal al op 1 oor liggen en dit voor mij een manier is om zo lang mogelijk wakker te blijven (het is hier nu bijna half 9, bij jullie dus half 3) om aan het tijdsverschil te wennen. Gaat overigens tot nu toe goed, had rond half 6 even een slaapdip, grappig want ik ga meestal rond half 12 slapen en blijkbaar zet het ongeacht het gigantische daglicht gewoon door. Anyways, mijn eerste dag.

Zoals vanochtend al verteld vroeg eruit en toen ben ik Boston maar eens gaan verkennen. Ik ging twee keer de hoek om en toen kwam ik oog in oog te staan met mijn eerste uitdaginvan die dag: 1 kruispunt met zowel een Dunkin Donuts, een McDonalds als een starbucks als een of andere bakery. Ik heb god op m'n blote knietjes gedankt dat ik net ontbeten had en heb dapper en trots mijn weg vervolgd.

Niet geheel de goede weg bleek later. Zoals een aantal van jullie wel weten ben ik echt een ongeloofelijke loser in het lezen van kaarten en liep ik uiteraard precies de verkeerde kant op opweg naar Harvard bridge. Na een half uur en wat mooie gebouwen verder vond ik het toch wel erg lang duren voordat het water in zicht kwam en heb ik nog eens goed gekeken en ja hoor, ik moest exactly the opposite direction hebben. Nou ja, omgekeerd dus en alsnog de harvard bridge overgelopen. Aan de overkant het Massachussettes Institute of Technology maar even gecheckt (voor de mensen die de film 21 Las Vegas hebben gezien, het MIT! Dat is waar die kerel vandaan kwam die naar Harvard wilde!), even op ene bankje gezeten uitpuffen van de hitte (echt niet te doen!!!!) en gekeken naar spelende eekhoorntjes. Toen teruggelopen naar Boston Downtown, inmiddels met een blaar onder m'n voet en dat terwijl ik mijn Birkenstockjes nog wel aanhad. Weer even in het hostel uitgepuft en toen opzoek gegaan naar een park. 2 Liter water verder ben ik gaan lunchen en ben heel lang op dat terras blijven zitten om wat te lezen. jezus ik voelde me net een zwerver weet je dat, geen tijd, geen doel, geen vrienden. Hahaha, maar wel grappig om een keer echt helemaal alleen te zijn, ik schaamde me niet eens zo heel erg om alleen op het terras te zitten, ik kon er tenslotte (nog) niks aan doen!

Na de lunch (wrap met chicken ceaser salad) en leestijd terug naar hostel rond uur of vijf, daar zoals gezegd uurtje bijgeslapen en toen opweg naar weer een maaltijd. Ik besloot eerst nog even Boston van de andere kant te bekijken en daar bleek het hele winkelcentrum te zitten, nice. Aldaar voor de helft van de prijs vergeleken met NL 2 la coste polo's gescoord en toen voelde ik me echt de koningin van de dollar kan ik je vertellen, hahaha. In NL zijn die krengen 75 euro per stuk, hier in de sale nog maar 55 dollar, een luttele 35 euro dus. Is dat niet fantastisch, lang leve de creditcard.

Snel een 2 pizzaslices weggestouwd en een ben & jerry's ijsje en een salade en nubenikalseengekaanhettypenwantovereenminuutlooptmijninternettijdaf.

Morgen inchecken op harvard, ik verheug me erg. Ga hier zo ff vragen hoe ik er komen moet want niet geheel logischerwijs ligt harvard dus niet in het verlengde van de harvardbridge. Maar ik zal wel gek zijn.

Tot snel, keep on writing!!!!

TATA

Natasja

ps: oke ik kan dus geen korte berichten schrijven!

  • 20 Juli 2008 - 07:48

    Kim:

    Hey Natasja,

    leuk om te horen dat je je wel vermaakt :) Meid, geniet ervan!

    Liefs

  • 20 Juli 2008 - 11:07

    Menno:

    hey lief,

    Ongelooflijk hoeveel je alweer te vertellen hebt in die 1,5 dag dat je er bent! Maar dat had ik ook niet anders verwacht van je! veel plezier vandaag op je 1e dag op Harvard!

    X Menno

  • 20 Juli 2008 - 11:45

    Muti:

    Lief Kind...
    Wat heb je toch een talent om te schrijven, daar moet je echt wat mee doen hoor !! geweldig om je belevenissen te volgen, ik ga dan ook elke dag op je site kijken. Nogmaals ik ben vreselijk trots op jou !!
    je moeder.....

  • 21 Juli 2008 - 07:31

    Nicky:

    Bern wat grappig dat je ook Birkenstocks hebt, geweldig die dingen he!

    Ik val trouwens echt van mn stoel van het lachen, wat vertel je je verhaal weer echt op jouw manier. 'Naar eekhoorntjes kijken', 'pizza's wegstouwen', ga zo door bern!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

student | marketinggeek | infobees | dol op serendipity | taal is echt mijn ding |tomeloze energie | voeten in de klei, hoofd in de wolken | twitto ergo sum ;-)

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 102718

Voorgaande reizen:

06 Juli 2015 - 30 Juli 2015

Honeymoon Indonesië: Bali, Lombok en Java

02 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Panama & Costa Rica

23 November 2012 - 01 Januari 2013

Nieuw-Zeeland

30 September 2011 - 05 November 2011

Peru en Bolivia

11 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Backpacktrip Maleisie & Singapore

01 September 2008 - 14 Februari 2009

Málaga Spanje, Erasmusstudent

19 Juli 2008 - 23 Augustus 2008

Summercourse Harvard, NY en Washington

18 Juni 2006 - 18 Augustus 2006

Cursus Zweeds Uppsala

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: